loading...
دمو قالب پاتوق یو
سیدمرتضی مدنی بازدید : 134 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

.

.

ديدن اينكه يه مرد جلو روت گريه ميكنه خيلي درد آوره;
اما دردآورتر اينه كه ندوني چطور آرومش كني!
به سلامتي تموم مردايي كه درد دلشون رو خودشون ميدونن و خداشون...!

.

.

تو جاده ای که انتهاش معاوم نیست پیاده یا سواره بودن فرقی نداره ، اما اگه همراهی داشته باشی که تنهات نذاره بی انتها بودن جاده برات آرزو میشه.

.

.

بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو با کسی

.

.

گاه مي انديشم ،
چندان هم مهم نيست اگر هيچ از دنيا نداشته باشم ،
همين مرا بس كه كوچه اي داشته باشم و باران ...
و انسان هايي در زندگيم باشند كه زلال تر از باران هستند ...

.

.

بی من اگر آرامی
من نمی خواهم كه كنار من باشی...!!!

.

.

قسم به تین عنکبوت/به مرغ باغ ملکوت/از ته دل بهت میگم/دنیا فدای تار موت

.

.

الماس وجودت بر شیشه دلم که پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست

.

.

خواستم بهت چیزی نگم
تا با چشام خواهش کنم
درهارو بستم روت تا
احساس آرامش کنم

.

.

فاصله شاید نگاها را از هم دور کند
ولی قدرت ندارد یادها را از هم دور کند

.

.

و مهربانیت از دورها چه نزدیک است
عجیب حس میکنم که جغرافیا دروغ تاریخ است

.

.

وقتي پا در ميان راهي ميگذارم كه تو از آن گذشته اي . . .
اين دل باز هم هواي تورا ميكند. . .

.

.

اشک نمیریزم دیگر ، فقط می نشینم و فکر می کنم کجای زندگی ام خطا رفتم که جزایش جدایی از تو بود

.

.

عجب از من که گرفتار تو شدم و عجب از تو که از من دل بریدی

.

.

روز را خورشید میسازد و روزگار را ما ما را قلب زنده نگه میدارد و قلب را عشق پس روزگار را عاشقانه بساز و عشق را عاقلانه

.

.

شما که عشقت رو پیدا کردی....
شما که همدم و همنفس داری...
شما که واسه دردِ دلت یه آغوش داری که توش آروم میشی.... یه لحظه رو هم واسه بوسیدنش از دست نده...دقیقه های با هم بودن زود میگذره.... قدرِش رو بدون... که تنها موندن خيلي سخت میگذره...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,031
  • بازدید ماه : 1,031
  • بازدید سال : 8,134
  • بازدید کلی : 83,889
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم